Najlepsze konto w banku
- ING Direct oferuje bardzo konkurencyjne oprocentowanie na swoim koncie oszczędnościowym, z możliwością otrzymania do 1% odsetek.
- ING Direct oferuje wiele bezpłatnych usług, takich jak bezpośredni depozyt, płatność rachunków online i czeki.
Konto w ING
ING Bank jest jednym z największych banków w Polsce. Należy do Grupy ING, która działa w ponad 50 krajach i ma ponad 200 milionów klientów.
ING oferuje szeroki zakres usług finansowych dla osób fizycznych, firm i instytucji. W ING można otworzyć konto z założeniem lub bez założenia konta przez internet, a także usługi bankowości internetowej (e-banking), w tym obsługę płatności internetowych czy bezpieczne połączenie z bankowością internetową.
ING Bank oferuje bezpłatne konto bankowe o nazwie „Tanie konto”. Ten rodzaj rachunku bieżącego może być otwarty przez:
- osoby fizyczne, które nie ukończyły 25 roku życia;
- osoby prawne (spółki) – przedsiębiorcy / osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą;
- mali przedsiębiorcy (jednoosobowe działalności gospodarcze), którzy płacą podatki rocznie w ramach uproszczonej procedury podatkowej;
- osoby, które pracują mniej niż 183 dni w roku lub osiągają dochody z tytułu samozatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem o podatku dochodowym 16/18 art. 1 pkt 2 pkt 5 lit. a);
Osoby pracujące w pełnym wymiarze czasu pracy nie mogą otworzyć tego typu rachunku bieżącego, ponieważ mają już dostęp do wysokiego oprocentowania ze względu na regularne przepływy dochodów poprzez istniejące rachunki w innych bankach.
Konto w mBank
mBank to polski bank, który oferuje szeroki zakres usług bankowych. Jest bankiem uniwersalnym, co oznacza, że oferuje zarówno konta detaliczne, jak i biznesowe. mBank posiada dobry system bankowości internetowej, do którego masz dostęp 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu za pomocą swojego smartfona lub tabletu. Aplikacja mobilna posiada kilka świetnych funkcji, w tym wsparcie czatu na żywo przez samą aplikację, dzięki czemu możesz porozmawiać z agentem bezpośrednio ze swojego smartfona!
Obsługa klienta w mBanku jest również bardzo dobra: agenci są dostępni telefonicznie lub mailowo 24/7/365 i chętnie pomogą w razie jakichkolwiek pytań dotyczących konta lub usług oferowanych przez mBank.